• Σάββατο, 07 Δεκέμβριος 2019 | 14:06
Το πρόβλημα μου είναι το περιττό λίπος στους μηρούς Το πρόβλημα μου είναι το περιττό λίπος στους μηρούς

ΟΙ ΕΙΔΙΚΟΙ της Ομάδας μας ΑΠΑΝΤΟΥΝ σε κάθε απορία σου...

Ερώτηση: Εδώ και τρεις μήνες ακολουθώ ένα πρόγραμμα απώλειας κιλών που περιλαμβάνει ελαφρώς υποθερμιδική διατροφή (800-1200 ημερησίως) και αερόβια άσκηση (τζόκινγκ) 4-5 φορές τη βδομάδα για 30-40 λεπτά.

Έχω καταφέρει να χάσω 9 κιλά (Ήμουν 66 και είμαι 57 με ύψος 1.58). Η απώλεια είναι εμφανής κυρίως στο πάνω μέρος του σώματος στο οποίο έχω μείνει πραγματικά μισή.

Το πρόβλημα μου είναι το περιττό λίπος στους μηρούς, σημείο στο οποίο δεν εντοπίζω διαφορά στους πόντους ούτε και οπτικά. Αυτή τη στιγμή το πάχος είναι δυσανάλογα κατανεμημένο στο σώμα μου και πραγματικά δεν ξέρω τι να κάνω για να μικρύνουν οι μηροί μου. Να σημειώσω ότι ανέκαθεν είχα ογκώδεις μηρούς απλά τώρα καλύπτονται από ένα πολύ παχύ στρώμα λίπους και είναι υπερβολικά χαλαροί. Σας παρακαλώ βοηθήστε με. Ευχαριστώ.

Καλησπέρα Άννα,

Σύμφωνα με το Δεικτη Μάζας Σώματός σου που βρίσκεται στο 22,8 (από 18,5 έως 25 ->Κανονικό Βάρος) το σημερινό σου βάρος είναι ιδανικό, οπότε καλό θα ήταν να στραφείς στη συντήρηση του.

Ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας ορίζει ότι η ελάχιστη επιτρεπόμενη πρόσληψη τροφής είναι 1200 Θερμίδες για τις γυναίκες ακόμα κι όταν προσπαθεί να αδυνατίσει, ειδικά εσύ που γυμνάζεσαι χρειάζεσαι παραπάνω θερμίδες.

Πρόσεξε όμως, μην παρασύρεσαι από δίαιτες που υπόσχονται γρήγορη απώλεια κιλών, παίρνοντας λιγότερες από 1.200 θερμίδες την ημέρα, γιατί όχι μόνο θα σου στερήσουν βιταμίνες και μέταλλα που είναι αναγκαία για τον οργανισμό σου, αλλά θα επιβραδύνουν και το μεταβολισμό σου, δυσκολεύοντας την προσπάθειά σου να χάσεις βάρος.

Θα πρέπει λοιπόν να ακολουθείς τον γνωστό κανόνα των 5 γευμάτων ημερησίως ανά διάστημα 3 ωρών το κάθε ένα. Δώσε έμφαση στην ποιότητα των τροφίμων και μη μετράς μόνο θερμίδες (δηλαδή τρόφιμα που βρίσκονται όσο το δυνατόν πιο κοντά στην φυσική τους μορφή).

Σε κάθε περίπτωση δεν μπορούμε να ελέγξουμε από πού θα κινητοποιηθεί το λίπος που χάνουμε. Αυτό καθορίζεται γενετικά και ανάλογα με τις ανάγκες του κάθε οργανισμού. Η γυμναστική βοηθά ώστε το σώμα να δείχνει πιο "σφιχτό" στα σημεία που γενετικά ο καθένας διατηρεί τις λιπαποθήκες του.

Συγκεκριμένα για το περιττό λίπος οι παρακάτω συμβουλές θα συμβάλλουν στην καύση του και στη βελτιστοποίηση της προσπάθειας σου:

  • Κατανάλωσε άφθονο νερό και ροφήματα (πράσινο τσάι, λουίζα, χαμομήλι, τσουκνίδα)
  • Περιόρισε το αλάτι και τις κρυφές πηγές αλατιού (μουστάρδα, κέτσαπ, έτοιμα dressing, αλλαντικά, παστά κ.α.)
  • Το γιαούρτι, τα αμύγδαλα, η κανέλα, τα πράσινα λαχανικά, το μπρόκολο, ο σολομός, το αβοκάντο και οι μπανάνες είναι πολύ καλές επιλογές διότι συμβάλλουν στην καύση του λίπους.

Τέλος το τζόκινγκ που ακολουθείς θα σε βοηθήσει! Προτίμησε ανηφορικά σημεία όπως ένα λόφο ή να ανέβα μια σκάλα αντί για μια επίπεδη επιφάνεια. Θα αισθανθείς το ρυθμό της καρδιάς σου να αυξάνεται καθώς αυτό συνεπάγεται ότι υπόκεισθε σε σκληρότερη σωματική άσκηση και καίς περισσότερες θερμίδες. Με τον τρόπο αυτό, στοχεύεις άμεσα στην εκγύμναση των δικέφαλων, των μηρών και των γλουτών.

 Σε καμία περίπτωση μην αφήσεις το άγχος και το αίσθημα απογοήτευσης να σε καταβάλλει. Αγάπησε το σώμα σου έτσι όπως ακριβώς είναι!

Μαριαλένα Γαλανού
Διαιτολόγος - Διατροφολόγος
Μέλος της Ομάδας Logodiatrofis.gr
Email: margi.59@hotmail.com

Για περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το πρόβλημα σας,

θα πρέπει να επισκεφτείτε κάποιον Διαιτολόγο - Διατροφολόγο!

Ο ειδικός απαντά...

Κάνε και εσύ τη διατροφική σου ερώτηση

ΛΟΓΩ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ

Κοινοποίηση άρθρου

0%