• Τετάρτη, 22 Μάιος 2019 | 13:42
Η ψυχολογική διάθεση συμβάλλει στην απώλεια?
Η ψυχολογική διάθεση συμβάλλει στην απώλεια?

ΟΙ ΕΙΔΙΚΟΙ της Ομάδας μας ΑΠΑΝΤΟΥΝ σε κάθε απορία σου...

Ερώτηση: Καλησπέρα είμαι 40 ετών 168 ύψος 65 κιλά. Μέχρι και πριν 3 χρόνια που γέννησα ήμουν πάντα 56 κιλά. Προσπαθώ να τα χάσω μα δεν μπορώ. Η ψυχολογική διάθεση συμβάλλει στην απώλεια?

Καλησπέρα,

Το σημερινό σου βάρος είναι φυσιολογικό, όμως το ιδανικό σου βάρος σύμφωνα με την εξίσωση Hamwi ορίζεται στα 56 κιλά. Σαφώς και η ψυχολογία συμβάλλει στην ανταπόκριση μιας διατροφής. Για να ξεκινήσεις μια διατροφή και να την ολοκληρώσεις με επιτυχία, χρειάζεται να διώξεις από την ζωή σου την κακή ψυχολογία.

Το αδυνάτισμα χρειάζεται υπομονή και επιμονή και δεν ακολουθείται από άμεσες αλλαγές. Για αυτό  απόκτησε ρεαλιστικές προσδοκίες και συμφιλιώσου με αυτές, βάλε βραχυπρόθεσμους μικρούς αλλά εφικτούς στόχους σύμφωνα με τους οποίους θα βλέπεις μικρή αλλά συχνή πρόοδο. Επίσης ένας άλλος παράγοντας που συμβάλλει στην δυσκολία απώλειας βάρους είναι το άγχος, όποτε προσπάθησε να αποβάλεις ότι σου το προκαλεί.

Παρακάτω θα σου δώσουμε κάποιες διατροφικές συμβουλές που θα σε βοηθήσουν να χάσεις σωστά βάρος.

  • Κατανάλωσε πάντα πρωϊνό.
  • Αποφύγε τρόφιμα πλούσια σε κορεσμένα λιπαρά, βούτυρο, πλήρη γαλακτοκομικά προϊόντα.
  • Κατανάλωσε καθημερινά τουλάχιστον 8-10 ποτήρια υγρών (νερό, γάλα, χυμούς, πράσινο τσάι).
  • Αύξησε την πρόσληψη φρούτων και λαχανικών.
  • Αποφύγε τις εξαντλητικές χημικές δίαιτες στις οποίες αποκλείονται ολόκληρες ομάδες τροφίμων.
  • Βάλε σε κάθε φαγητό Καυτερά καρυκεύματα.
  • Φάε Γαλακτοκομικά με χαμηλά λιπαρά (2 μερίδες καθημερινά).
  • Δημητριακά/ζυμαρικά ολικής αλέσεως.

Επιπλέον, για την απώλεια κιλών χρειάζεται να εστιάσεις και στις δύο πλευρές του «Ενεργειακού Ισοζυγίου». Με απλά λόγια, πρέπει όχι μόνο να μειώσεις τις θερμίδες που προσλαμβάνεις από τη διατροφή σου, αλλά και να αυξήσεις αυτές που δαπανάς με τη σωματική σου δραστηριότητα. Περπάτημα, κολύμπι, τρέξιμο θα σε βοηθήσουν στην προσπάθεια σου.

Οπότε βάλε χαμηλούς στόχους και σταδιακά άλλαξε τους μέχρι να φτάσεις εκεί που θέλεις. Αν κάνεις το αντίθετο, η διατροφή θα σου φανεί βουνό και θα σου προσδώσει άγχος πριν ακόμα ξεκινήσεις.

Μαριαλένα Γαλανού
Διαιτολόγος - Διατροφολόγος
Μέλος της Ομάδας Logodiatrofis.gr
Email: [email protected]

Για περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το πρόβλημα σας,

θα πρέπει να επισκεφτείτε κάποιον Διαιτολόγο - Διατροφολόγο!

Ο ειδικός απαντά...

Κάνε και εσύ τη διατροφική σου ερώτηση

ΛΟΓΩ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ

Κοινοποίηση άρθρου

0%