• Κυριακή, 24 Μάρτιος 2019 | 23:17
Πώς θα χάσω κοιλιακό - σπλαχνικό λίπος;
Πώς θα χάσω κοιλιακό - σπλαχνικό λίπος;

ΟΙ ΕΙΔΙΚΟΙ της Ομάδας μας ΑΠΑΝΤΟΥΝ σε κάθε απορία σου...

Ερώτηση: Πώς θα χάσω κοιλιακό – σπλαχνικό λίπος; Ο διαιτολόγος λέει ότι χάνω λίπος αλλά εγώ δεν το βλέπω στα ρούχα .

Αγαπητή καλησπέρα

Για να μειωθεί το κοιλιακό λίπος καλό θα ήταν να:

  • Καταναλώνεις μικρά και συχνά γεύματα.
  • Αύξησε την πρόληψη νερού στα 8 με 10 ποτήρια καθημερινά και άλλων υγρών όπως χυμοί καφές (ελληνικός ή στιγμιαίος), τσάι χωρίς προσθήκη ζάχαρης .
  • Προτίμησε το πράσινο τσάι το οποίο είναι πλούσιο σε κατεχίνες  οι οποίες έχουν αντιοξειδωτικές ιδιότητες και συμβάλλουν στη μείωση του σπλαγχνικού (κοιλιακού) λίπους (3 - 4 ποτήρια καθημερινά ).
  • Αντικατέστησε τρόφιμα όπως το ψωμί και τα δημητριακά με προϊόντα ολικής άλεσης .
  • Μείωσε την πρόσληψη αλατιού έτσι ώστε να αποφύγεις την κατακράτηση .
  • Καλό θα ήταν να εντάξεις στο καθημερινό  σου πρόγραμμα 3 μερίδες γαλακτοκομικών χαμηλών σε λιπαρά (γάλα, γιαούρτι, τυρί)
  • Προσπάθησε να καταναλώνεις ψάρια  2-3 φορές την εβδομάδα. Τα ψάρια έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε ω-3 λιπαρά οξέα που  βελτιώνουν την ευαισθησία στην ινσουλίνη, η οποία βοηθά στην ενδυνάμωση των μυών και στη μείωση του λίπους της κοιλιάς.
  • Προσπάθησε να εντάξεις τη φυσική δραστηριότητα στη ζωή σου η οποία θα σε βοηθήσει στο να μειώσεις το κοιλιακό λίπος.

Δάφνη Γκούμα
Διαιτολόγος - Διατροφολόγος
Μέλος της Ομάδας Logodiatrofis.gr
Email: goumadafni@gmail.com

Για περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το πρόβλημα σας,

θα πρέπει να επισκεφτείτε κάποιον Διαιτολόγο - Διατροφολόγο!

Ο ειδικός απαντά...

Κάνε και εσύ τη διατροφική σου ερώτηση

ΛΟΓΩ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ

Κοινοποίηση άρθρου

0%