• Τρίτη, 23 Ιούλιος 2019 | 20:34
Πώς θα χάσω κοιλιακό - σπλαχνικό λίπος; Πώς θα χάσω κοιλιακό - σπλαχνικό λίπος;

ΟΙ ΕΙΔΙΚΟΙ της Ομάδας μας ΑΠΑΝΤΟΥΝ σε κάθε απορία σου...

Πώς θα χάσω κοιλιακό – σπλαχνικό λίπος; Ο διαιτολόγος λέει ότι χάνω λίπος αλλά εγώ δεν το βλέπω στα ρούχα .

Η υπερβολική ή αλλιώς περίσσεια λίπους στην κοιλιά πέρα του ότι είναι αντιαισθητική και δεν μας αρέσει είναι και εξαιρετικά ανθυγιεινή.

Για να μειωθεί το κοιλιακό λίπος καλό θα ήταν να επισκεφτείτε έναν πτυχιούχο διατροφολόγο, ώστε μαζί να δημιουργήσετε ένα εξατομικευμένο πρόγραμμα διατροφής, αλλα σας προτείνω μερικές γενικές οδηγίες για να ξεκινήσετε την προσπάθεια σας. Θα πρέπει να:

  • Καταναλώνεις μικρά και συχνά γεύματα.
  • Αύξησε την πρόληψη νερού στα 8 με 10 ποτήρια καθημερινά και άλλων υγρών όπως χυμοί καφές (ελληνικός ή στιγμιαίος), τσάι χωρίς προσθήκη ζάχαρης .
  • Προτίμησε το πράσινο τσάι το οποίο είναι πλούσιο σε κατεχίνες  οι οποίες έχουν αντιοξειδωτικές ιδιότητες και συμβάλλουν στη μείωση του σπλαγχνικού (κοιλιακού) λίπους (3 - 4 ποτήρια καθημερινά ).
  • Αντικατέστησε τρόφιμα όπως το ψωμί και τα δημητριακά με προϊόντα ολικής άλεσης .
  • Μείωσε την πρόσληψη αλατιού έτσι ώστε να αποφύγεις την κατακράτηση .
  • Καλό θα ήταν να εντάξεις στο καθημερινό  σου πρόγραμμα 3 μερίδες γαλακτοκομικών χαμηλών σε λιπαρά (γάλα, γιαούρτι, τυρί)
  • Προσπάθησε να καταναλώνεις ψάρια  2-3 φορές την εβδομάδα. Τα ψάρια έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε ω-3 λιπαρά οξέα που  βελτιώνουν την ευαισθησία στην ινσουλίνη, η οποία βοηθά στην ενδυνάμωση των μυών και στη μείωση του λίπους της κοιλιάς.
  • Προσπάθησε να εντάξεις τη φυσική δραστηριότητα στη ζωή σου η οποία θα σε βοηθήσει στο να μειώσεις το κοιλιακό λίπος.

Δάφνη Γκούμα
Διαιτολόγος - Διατροφολόγος
Μέλος της Ομάδας Logodiatrofis.gr
Email: [email protected]

Για περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το πρόβλημα σας,

θα πρέπει να επισκεφτείτε κάποιον Διαιτολόγο - Διατροφολόγο!

Ο ειδικός απαντά...

Κάνε και εσύ τη διατροφική σου ερώτηση

ΛΟΓΩ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ

Κοινοποίηση άρθρου

0%