• Τρίτη, 19 Νοέμβριος 2019 | 20:04
Έχει σφίξει το σώμα μου και θέλω να χάσω 5 κιλά ακόμα αλλά έχω κολλήσει Έχει σφίξει το σώμα μου και θέλω να χάσω 5 κιλά ακόμα αλλά έχω κολλήσει

ΟΙ ΕΙΔΙΚΟΙ της Ομάδας μας ΑΠΑΝΤΟΥΝ σε κάθε απορία σου...

Ερώτηση: Καλησπέρα! Είμαι 40 χρονών, μαμά 2 παιδιών 8 και 6 αντίστοιχα. Έχω υποθυρεοειδισμό και πίνω Thyrohormone 01. Κάνω 3 φορές την εβδομάδα έντονη γυμναστική ( Muay Thai) και διατροφή. Η βοήθεια που θέλω είναι ότι έχει σφίξει το σώμα μου και θέλω να χάσω 5 κιλά ακόμα αλλά έχω κολλήσει. Είμαι 63 και θέλω να πάω 58. Με ύψος 1.63. Σας ευχαριστώ.

Αγαπητή καλησπέρα,

Από τα στοιχεία που μας έδωσες προκύπτει ότι ο Δείκτης Μάζας Σώματος σου βρίσκεται στα φυσιολογικά επίπεδα ,ωστόσο μπορείς να χάσεις μερικά κιλά ακόμα . Όσον αφορά το θυρεοειδή αδένα ,εφόσον είναι καλά ρυθμισμένος δεν θα έχεις κανένα απολύτως πρόβλημα στην απώλεια βάρους.

Παρ’ όλα αυτά σου δίνουμε κάποιες συμβουλές που θα σε βοηθήσουν :

  • Να ξεκινάς πάντα τη μέρα σου με ένα καλό πρωινό! Είναι απαραίτητο γιατί θα σου δώσει την ενέργεια που χρειάζεσαι και θα σε βοηθήσει να αποφύγεις τυχόν τσιμπολογήματα .
  • Κατανάλωσε 4-5 μερίδες φρούτων και λαχανικών ημερησίως .Προτίμησε φρούτα και λαχανικά εποχής !!
  • Βεβαιώσου πως δεν καταναλώνεις παραπάνω ποσότητες αλατιού και ζάχαρης από κρυφές πηγές .
  • Νερό! 8-10 ποτήρια νερού ημερησίως  συμβάλλουν στην απώλεια βάρους και τονώνουν τον οργανισμό .
  • Πες «ναι» στα γαλακτοκομικά προϊόντα! 2-3 μερίδες ( γάλα –τυρί –γιαούρτι) καθημερινά βοηθούν στη διάσπαση του λίπους ενώ προδίδουν στον οργανισμό την απαραίτητη ποσότητα ασβεστίου που χρειάζεται .
  • Κατανάλωσε 2 με 3 φορές την εβδομάδα τρόφιμα όπως θαλασσινά τα οποία είναι πλούσια σε ιώδιο που συμβάλλει στην καλή λειτουργία του θυρεοειδή αδένα .
  • Πρόσθεσε επίσης στη διατροφή σου δημητριακά ,ανάλατους ξηρούς καρπούς ,μοσχάρι ,αυγά και ψάρια τα οποία είναι πλούσια σε σελήνιο και βοηθούν και αυτά στην σωστή ρύθμιση του θυρεοειδή αδένα.
  • Κοιμήσου σωστά! Η έλλειψη ύπνου μπορεί να συμβάλλει αρνητικά στην απώλεια βάρους .
  • Το ότι γυμνάζεσαι είναι πολύ σημαντικό για να πετύχεις το στόχο σου και μαζί με μια ισορροπημένη διατροφή θα έχεις τα αποτελέσματα που επιθυμείς!!!

Δάφνη Γκούμα
Διαιτολόγος - Διατροφολόγος
Μέλος της Ομάδας Logodiatrofis.gr
Email: goumadafni@gmail.com

Για περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το πρόβλημα σας,

θα πρέπει να επισκεφτείτε κάποιον Διαιτολόγο - Διατροφολόγο!

Ο ειδικός απαντά...

Κάνε και εσύ τη διατροφική σου ερώτηση

ΛΟΓΩ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ

Κοινοποίηση άρθρου

0%