• Τετάρτη, 16 Οκτώβριος 2019 | 20:49
Συμβουλές του διατροφολόγου Δ.Γρηγοράκη, για την καλύτερη τήρηση της Δίαιτας Orac Συμβουλές του διατροφολόγου Δ.Γρηγοράκη, για την καλύτερη τήρηση της Δίαιτας Orac

O Διαιτολόγος- Διατροφολόγος Δημήτρης Γρηγοράκης  σου δίνει τις συμβουλές του.

 

 

Διαβάστε τις συμβουλές του Δ.Γρηγοράκη που ακολουθεί και η Τατιάνα Στεφανίδου 

  • Χρησιμοποίησε ελεύθερα λεμόνι, ξύδι, καρυκεύματα, μουστάρδα, κρεμμύδι, σόδα.
  • Καλύτερη εναλλακτική αλκοόλ αποτελεί η μπύρα, αφού περιέχει λιγότερες θερμίδες συγκριτικά με τα υπόλοιπα ποτά. Καθημερινά μπορείς να πίνεις 1-2 ποτήρια.
  • Να προτιμάς γάλα και γιαούρτι με 1,5%-2% λιπαρά.
  • Τα δημητριακά, το ψωμί, τα ζυμαρικά, τα κράκερ, οι φρυγανιές και τα παξιμάδια να είναι ολικής άλεσης.
  • Μπορείς να καταναλώσεις οποιοδήποτε φρούτο εποχής σε μέγεθος ενός φλιτζανιού τσαγιού ή 1 ποτήρι χυμό φρούτων ή ρόφημα φρούτων και λαχανικών.
  • Φάε οποιοδήποτε λαχανικό θέλεις, ωμό ή βραστό, σε απεριόριστη ποσότητα.
  • Υπολόγισε μια μερίδα εστιατορίου βάρους 150 γρ (για κρεατικά), 200 γρ (για λαδερά, ζυμαρικά και όσπρια) και 30-50 γρ (τυρί, ψωμί).
  • Βάλε συνολικά έως 2 κ.σ. ελαιόλαδο την ημέρα στο φαγητό και την σαλάτα σου.
  • Στο ψάρι/κοτόπουλο/κρέας να αφαιρείς την πέτσα.

 

Το παρών άρθρο δημοσιεύθηκε στο περιοδικό YOU

 

Κάνε ποδήλατο ή pilates! Πάντα ήταν φανατική της άσκησης η Τατιάνα, αφού σχεδόν μέχρι την εφηβεία της έκανε μπαλέτο. Σήμερα φροντίζει να ασκείται συχνά, με την βοήθεια της personal trainer Μάντυς Περσάκη, η οποία εμφανίζεται και στην εκπομπή της. Ακόμα η παρουσιάστρια έχει κάνει κατά καιρούς αφιερώματα για τα οφέλη της εκγύμνασης με ιμάντες TRX, που λατρεύει η Δέσποινα Βανδή. Η μεγάλη της αγάπη, όμως, είναι το ποδήλατο και έτσι σχεδόν κάθε Σαββατοκύριακο μαζί με το Νίκο και τα παιδιά κάνουν ... ορθοπεταλιές! «Έχω ένα προγραμματάκι που ταιριάζει στις ανάγκες μου. Κάνω 30 λεπτά τρέξιμο στο διάδρομο, μετά ασκήσεις ενδυνάμωσης, κοιλιακούς, ραχιαίους, βαράκια και ολοκληρώνω με stretching. Επίσης τα Σαββατοκύριακα μαζί με τα παιδιά και τον Νίκο κάνουμε βόλτες με τα ποδήλατα», λέει η ίδια στο YOU.

Δρ. Δημήτρης Γρηγοράκης - ΔιαιτολόγοςΔρ. Δημήτρης Γρηγοράκης
Κλινικός Διαιτολόγος- Διατροφολόγος,PhD
Επιστημονικός Διευθυντής ΛΟΓΩ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ - Πρόεδρος Ελληνικής Διατροφολογικής Εταιρείας
Επιστημονικός Συνεργάτης ΤΕΔΔ Χαροκοπείου Πανεπιστημίου

Κολωνάκι: Σκουφά 32, Τηλ: 2103647517
Άνω Πατήσια: Πρόμπονα 27 & Επινίκου, Τηλ: 2102520977
Email: grigorakis@logodiatrofis.gr

ΛΟΓΩ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ

Κοινοποίηση άρθρου

Σχετικά άρθρα

0%