• Κυριακή, 26 Μάιος 2019 | 20:52
Είναι σωστό να χάνω 1.5 κιλό τη μέρα;
Είναι σωστό να χάνω 1.5 κιλό τη μέρα;

ΟΙ ΕΙΔΙΚΟΙ της Ομάδας μας ΑΠΑΝΤΟΥΝ σε κάθε απορία σου...

Ερώτηση:  Είμαι 1.64 και 72 κιλά. Πως να χάσω 10 κιλά και πόσες θερμίδες πρέπει να παίρνω; Είναι σωστό να χάνω 1.5 κιλό τη μέρα;

Καλησπέρα Μ.,

Καλό είναι να ακολουθήσεις μια διατροφή για να χάσεις βάρος σταδιακά στα πρότυπα της Μεσογειακής Διατροφής. Αν ακολουθήσεις μια αυστηρή δίαιτα και χάσεις απότομα πολλά κιλά και το μόνο σίγουρο είναι και πως θα τα ξαναπάρεις γρήγορα αλλά και θα βλάψεις την υγεία σου. Στόχευσε λοιπόν στη σταδιακή απώλεια βάρους, όχι πάνω από 2 κιλά την εβδομάδα και κυρίως πες «όχι» στις παράλογες και στερητικές δίαιτες που μακροπρόθεσμα δεν έχουν κανένα αποτέλεσμα.

Το να ακολουθήσεις οποιαδήποτε διατροφή που περιέχει αποκλεισμό ομάδας τροφίμων έχει ως συνέπεια τα αποτελέσματα να είναι πρόσκαιρα και μόλις την σταματήσεις τα κιλά να επανέλθουν.

Να θέτεις εβδομαδιαίους στόχους για τη βελτίωση της διατροφής σου. Για παράδειγμα κάθε εβδομάδα να προσθέτεις όλο και περισσότερα λαχανικά και φρούτα στα πέντε γεύματα της ημέρας. Οι αλλαγές γίνονται λίγο λίγο. Οι ακραίες αλλαγές συνήθως οδηγούν σε απογοήτευση και κούραση. Ένα βήμα τη φορά είναι καλύτερα.

Παρακάτω θα βρεις διατροφικά tips που θα σε βοηθήσουν:       

  • Είναι προτιμότερο να καταναλώνεις πολλά και μικρά γεύματα κατά τη διάρκεια της ημέρας.
  • Καλό είναι να έχεις φάει τουλάχιστον 2 ώρες πριν πέσεις στο κρεβάτι.
  • Ξεκίνησε την ημέρα σου με ένα καλό πρωινό, όπως γάλα με δημητριακά ολικής αλέσεως ή γάλα με φρυγανιές σικάλεως και μαλακή μαργαρίνη και μέλι.
  • Συνέχισε μετά από 3-4 ώρες με ένα φρούτο ή ένα γιαούρτι.
  • Το μεσημέρι κατανάλωσε πρώτα την σαλάτα σου και μετά το γεύμα. Το γεύμα σου δεν πρέπει να είναι ούτε άνοστο, ούτε νερόβραστο.
  • Πρέπει να καταναλώνεις 1-2 φορές την εβδομάδα ψάρια, 1-2 φορές όσπρια, 1-2  φορές λαχανικά, 1 φορά κόκκινο κρέας και 1 φορά ζυμαρικά και δημητριακά. Απόφυγε τα τηγανιτά. Προτίμησε τα ψητά.
  • Το απόγευμα πιες χυμό ή κατανάλωσε 2 - 3 cream crackers σικάλεως με λίγο τυρί ή μπισκότα χωρίς ζάχαρη ή γιαούρτι με μέλι, κανέλα και ξηρούς καρπούς.
  • Το βραδινό σου γεύμα πρέπει να είναι κάτι ελαφρύ, όπως μια σαλάτα με τόνο ή μια σαλάτα με ένα βραστό αυγό ή 1 τοστ.
  • Να αποφεύγεις την ζάχαρη και το πολύ αλάτι (γαριδάκια, παστά, κονσέρβες) ,γιατί προκαλούν κατακράτηση .

Εναλλάσοντας τις καθημερινές σου διατροφικές συνήθειες σε συνδυασμό με φυσική δραστηριότητα (συνιστάται αερόβια άσκηση) θα έχεις σίγουρα θεαματικά αποτελέσματα.

Μαριαλένα Γαλανού
Διαιτολόγος - Διατροφολόγος
Μέλος της Ομάδας Logodiatrofis.gr
Email: [email protected]

Για περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το πρόβλημα σας,

θα πρέπει να επισκεφτείτε κάποιον Διαιτολόγο - Διατροφολόγο!

Ο ειδικός απαντά...

Κάνε και εσύ τη διατροφική σου ερώτηση

ΛΟΓΩ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ

Κοινοποίηση άρθρου

0%