• Δευτέρα, 15 Ιούλιος 2019 | 23:23
Συνδυασμοί για να μην πεινάω αλλά και να μην παχαίνω τρώγοντας Συνδυασμοί για να μην πεινάω αλλά και να μην παχαίνω τρώγοντας

ΟΙ ΕΙΔΙΚΟΙ της Ομάδας μας ΑΠΑΝΤΟΥΝ σε κάθε απορία σου...

Ερώτηση: Καλησπέρα. Επειδή θέλω να χάσω αρκετά κιλά, τι πρέπει να τρώω πάνω-κάτω ξερω, αλλά με τους συνδυασμούς μπερδευομαι. Θα ηθέλα να με συμβουλεύατε πως να τα συνδιαζω για να μην πεινάω αλλά και μην παχαίνω τρώγοντας.Ευχαριστώ.

Αγαπητή Π.,

  • Αρχικά θα πρέπει να σου πω ότι είναι σημαντικό να τρως ένα καλό πρωινό και να μην ξεπερνάς τα 5 γεύματα ημερησίως.
  • Ακόμη θα πρέπει να φροντίσεις να καταναλώνεις τρόφιμα από όλες της ομάδες τροφίμων (Γαλακτοκομικά, φρούτα- λαχανικά, κρέας-ψαρι, δημητριακά, έλαια-γλυκά).
  • Καλό θα ήταν τα γεύματα σoυ να περιλαμβάνουν τροφές πλούσιες σε ίνες όπως ψωμί ολικής αλέσεως και δημητριακά. Έτσι θα αισθάνεσαι κορεσμό χωρίς τον φόβο να παχύνεις.
  • Επίσης η κατανάλωση φρέσκων φρούτων στη θέση των γλυκών και το λιγότερο αλάτι μπορεί να βοηθήσει.
  • Αντί για αναψυκτικά θα μπορούσες να προτιμήσεις το νερό ή τη σόδα
  • Να προτιμάς καλύτερα το ελαιόλαδο ως αποκλειστική πηγή λίπους, ενώ καλό θα ήταν να προστίθεται στο τέλος του μαγειρέματος.
  • 3 γεύματα και 2 σνακ την ημέρα και πάντα να παίρνεις το πρωινό σου μέσα σε 1 ώρα από τη στιγμή που ξυπνάς, ώστε να διατηρείς τα επίπεδα της γλυκόζης σταθερά.
  • Κατανάλωσε καθημερινά 3 μερίδες γαλακτοκομικών.

Επίσης αυτό το άρθρο θα σε βοηθήσει αρκετά: https://logodiatrofis.gr/koryfaioi-syndyasmoi-threptikwn-systatikwn

Ναταλία Βάου
Τελειόφοιτη Διαιτολόγος - Διατροφολόγος
Μέλος της Ομάδας Logodiatrofis.gr

Για περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το πρόβλημα σας,

θα πρέπει να επισκεφτείτε κάποιον Διαιτολόγο - Διατροφολόγο!

Ο ειδικός απαντά...

Κάνε και εσύ τη διατροφική σου ερώτηση

ΛΟΓΩ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ

Κοινοποίηση άρθρου

0%