• Τρίτη, 16 Ιούλιος 2019 | 11:29
4 απλά βήματα για πιο υγιεινή διατροφή 4 απλά βήματα για πιο υγιεινή διατροφή

Για καλύτερη υγεία και διαχείριση του βάρους σας.

 

Τέσσερα απλά βήματα  μπορούν να σας βοηθήσουν να ακολουθήσετε ένα πιο υγιεινό και θρεπτικό  πρόγραμμα διατροφής:

  1. Καταναλώστε τροφές με χαμηλότερα λιπαρά, όπως άπαχο κρέας και τρόφιμα  που δεν είναι τηγανητά. Αποφύγετε ανθυγιεινά έλαια και το βούτυρο, καθώς  και τα πλήρη σε λιπαρά γαλακτοκομικά.
  2. Περιορίστε την κατανάλωση αλκοόλ. Προτιμήστε να καταναλώνεται κρασί ή μπύρα, που είναι χαμηλότερα σε θερμίδες και με περισσότερα οφέλη για την υγεία σας. Πάντα με μέτρο!!
  3. Αποφύγετε τροφές με υψηλή περιεκτικότητα σε ζάχαρη, όπως γλυκά.  Αντ ’αυτού καταναλώστε άφθονα φρούτα.
  4. Προσέξτε το αλάτι στην διατροφή σας και την περιεκτικότητα των συσκευασμένων τροφίμων σε νάτριο. Χρησιμοποιείστε στο φαγητό σας περισσότερα μπαχαρικά και βότανα ώστε να νοστιμίσει.

Δήμητρα Σταμούλη,
Κλινικός Διαιτολόγος - Διατροφολόγος, ΒSc
Μέλος της Ομάδας Logodiatrofis.gr
dhmhtra_stam @ hotmail.com

 

ΛΟΓΩ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ

Κοινοποίηση άρθρου

0%