• Παρασκευή, 24 Μάιος 2019 | 08:58
Θέλω να χάσω σίγουρα 10 κιλά αλλά δύσκολα χάνονται
Θέλω να χάσω σίγουρα 10 κιλά αλλά δύσκολα χάνονται

ΟΙ ΕΙΔΙΚΟΙ της Ομάδας μας ΑΠΑΝΤΟΥΝ σε κάθε απορία σου...

Ερώτηση: Γεια σας είμαι 1.64 και ζυγίζω 70 κιλά. Θέλω να χάσω σίγουρα 10 κιλά αλλά δύσκολα χάνονται. Έχω και θυροειδή hashimoto αλλά δεν παίρνω φάρμακα για αυτό ακόμα... είναι ελεγχόμενος. Τι περίπου μπορώ να κάνω? Περπατάω 2 χιλιόμετρα καθημερινά και πίνω και 2 λίτρα νερό και προσέχω τι τρώω.

Καλησπέρα σας,

 Το καλύτερο που έχετε να κάνετε είναι να συμβουλευτείτε έναν ενδοκρινολόγο, που θα μπορέσει να διαγνώσει το βαθμό του προβλήματός σας και να σας συστήσει την κατάλληλη θεραπείαανα αυτό το θεωρήσει ωφέλιμο.

Άτομα που πάσχουν από αυτοάνοσα νοσήματα συχνά υποφέρουν και από άλλες ελλείψεις σημαντικών ουσιών, όπως βιταμίνες, ιχνοστοιχεία και μέταλλα, καθώς ο οργανισμός τους δυσκολεύεται να απορροφήσει αυτές τις ουσίες. Καλό είναι λοιπόν να ελέγχετε σε συνεργασία με τον γιατρό σας, τακτικά με αιματολογικές εξετάσεις τον οργανισμό σας για πιθανές ελλείψεις και να τις αναπληρώνετε με κατάλληλα συμπληρώματα διατροφής.

Σύμφωνα λοιπόν με τη συγκεκριμένη πάθηση η διατροφή σου θα πρέπει να βασίζεται:

Στην αποφυγή τροφίμων με γλουτένη.  Καλό θα είναι τα άτομα που πάσχουν από θυρεοειδίτιδα Hashimoto να ακολουθούν μια δίαιτα περιορισμένης γλουτένης, χωρίς βεβαία να είναι απαραίτητο να την αποκλείσουν εντελώς από την διατροφή τους.

 Η γλουτένη βρίσκεται: στο σιτάρι, στην σίκαλη, στην βρώμη και στο κριθάρι.

Στην κατανάλωση τροφίμων που περιέχουν σελήνιο. Το Σελήνιο βοηθά στην μετατροπή της Τ4 σε Τ3, επηρεάζει τον μεταβολισμό του Ιωδίου και μειώνει το επίπεδο των αντισωμάτων που καταστρέφουν τον θυρεοειδή στην Hashimoto.

Τρόφιμα πλούσια σε Σελήνιο: ξηροί καρποί, δημητριακά ολικής αλέσεως, όσπρια, τόνος, συκώτι, ψάρια, ηλιόσποροι.

Στην επαρκής πρόσληψη Βιταμίνη D: Η επαρκής πρόσληψη βοηθάει στην καλύτερη εξέλιξη της νόσου, αφού φαίνεται ότι ρίχνει τα επίπεδα των αντισωμάτων της θυρεοσφαιρίνης και της θυρεοειδικής υπεροξειδάσης.

Καλές πηγές βιταμίνης D αποτελούν τα γαλακτοκομικά προϊόντα, τα λιπαρά ψάρια (π.χ. ρέγκα, σολομός, τόνος, σαρδέλες), τα αυγά, το συκώτι, το βοδινό και το μοσχάρι.

Εδώ θα βρείτε ένα ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ: https://logodiatrofis.gr/diaita-orac/antioxeidwtikh-diatrofh-orac-grhgorakh

Μαριαλένα Γαλανού
Διαιτολόγος - Διατροφολόγος
Μέλος της Ομάδας Logodiatrofis.gr
Email: [email protected]

Για περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το πρόβλημα σας,

θα πρέπει να επισκεφτείτε κάποιον Διαιτολόγο - Διατροφολόγο!

Ο ειδικός απαντά...

Κάνε και εσύ τη διατροφική σου ερώτηση

ΛΟΓΩ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ

Κοινοποίηση άρθρου

0%