• Τετάρτη, 22 Μάιος 2019 | 21:44
Θέλω να χάσω για αρχή 5 κιλά σε σχετικά γρήγορο χρονικό διάστημα
Θέλω να χάσω για αρχή 5 κιλά σε σχετικά γρήγορο χρονικό διάστημα

ΟΙ ΕΙΔΙΚΟΙ της Ομάδας μας ΑΠΑΝΤΟΥΝ σε κάθε απορία σου

Ερώτηση:  Είμαι 18 χρονών, ζυγίζω 65 κιλά και έχω 1,58 ύψος! Θέλω να χάσω για αρχή 5 κιλά σε σχετικά γρήγορο χρονικό διάστημα. Περίπου 2 βδομάδες ας πούμε! Έχω ξεκινήσει και γυμνάζομαι κάθε μέρα περίπου 2 ώρες και 30 λεπτά (1 ώρα διάδρομο, 1 ώρα ποδήλατο και την υπόλοιπη ώρα βάρη και κοιλιακούς για ενδυνάμωση) και τρώω μόνο σαλάτες, φρούτα, δημητριακά με γάλα και καμιά φορά ρύζι. Καταναλώνω ημερησίως το πολύ 500 θερμίδες. Αν ακολουθήσω την τακτική αυτή θα καταφέρω να χάσω τα 5 κιλά;

Απάντηση: Αγαπητή ,

Σε ενημερώνουμε ότι η συνιστώμενη απώλεια βάρους είναι 2-4 κιλά τον μήνα. Οι θερμίδες που καταναλώνεις είναι πολύ λίγες και σε συνδυασμό με  την  γυμναστική που κάνεις  καταπονείς τον οργανισμό σου , με αποτέλεσμα όχι μόνο να μην χάσεις κιλά αλλά να αποκτήσεις και προβλήματα υγείας (αναιμία, διακοπή περιόδου, τριχόπτωση, δυσκοιλιότητα). Ο οργανισμός μας για να εκτελέσει σωστά τις βασικές του λειτουργίες χρειάζεται θρεπτικά συστατικά  και τις απαραίτητες θερμίδες (τουλάχιστον 1200Kcal καθημερινά), οι οποίες θα πρέπει να προέρχονται από μια ποικιλία τροφίμων και συχνότητα γευμάτων.

Ακολούθησε μια σωστή και ισορροπημένη διατροφή χωρίς υπερβολές και ελλείψεις.

Σου δίνουμε κάποιες συμβουλές για να πετύχεις τον στόχο σου:

  • Αρχίστε  την ημέρα σας  με ένα καλό πρωινό, όπως γάλα με δημητριακά ολικής αλέσεως.  Η κατανάλωση πρωινού θα βοηθήσει τον μεταβολισμό σας να ενεργοποιηθεί και να κάνει περισσότερες καύσεις ενώ ταυτόχρονα σας δίνει ενέργεια για το υπόλοιπο της ημέρας
  • Καταναλώστε κάθε  3-4 ώρες ένα φρούτο ή ένα γιαούρτι η ξηρούς καρπούς (που βοηθούν στην μείωση του λίπους στην περιοχή της κοιλιάς)
  • Να καταναλώνετε πρώτα την σαλάτα και μετά το γεύμα σας.
  • Καταναλώστε  1-2 φορές την εβδομάδα ψάρια, 1-2 φορές όσπρια, 1-2  φορές λαχανικά, 1 φορά κόκκινο κρέας και 1 φορά ζυμαρικά και δημητριακά
  • Αυξήστε την πρόσληψη υγρών
  • Κατανάλωσε ένα ελαφρύ βραδινό , όπως μια σαλάτα με τόνο ή μια σαλάτα με ένα βραστό αυγό ή 1 τοστ
  • Να αποφεύγετε  τρόφιμα που έχουν προσθήκη ζάχαρης και αλατιού
  • Και 30 min ημερησίως φυσική δραστηριότητα

Βιολέττα Τζεμολλάρι
Διαιτολόγος - Διατροφολόγος
Μέλος της Ομάδας Logodiatrofis.gr 
violettzemollari @ yahoo.com

Για περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το πρόβλημα σας,

θα πρέπει να επισκεφτείτε κάποιον Διαιτολόγο - Διατροφολόγο!

Ο ειδικός απαντά...

Κάνε και εσύ τη διατροφική σου ερώτηση

ΛΟΓΩ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ

Κοινοποίηση άρθρου

0%