• Τετάρτη, 23 Οκτώβριος 2019 | 18:13
Θέλω να χάσω 10 με 15 κιλά. Τί είδους διατροφή και γυμναστική θα μπορούσα να ακολουθήσω; Θέλω να χάσω 10 με 15 κιλά. Τί είδους διατροφή και γυμναστική θα μπορούσα να ακολουθήσω;

ΟΙ ΕΙΔΙΚΟΙ της Ομάδας μας ΑΠΑΝΤΟΥΝ σε κάθε απορία σου...

Θέλω να χάσω 10 με 15 κιλά. Τί είδους διατροφή και γυμναστική θα μπορούσα να ακολουθήσω;

Η απώλεια τόσων κιλών θέλει χρόνο, επιμονή και προσπάθεια.

Το χρονικό διάστημα που χρειάζεται ώστε να φτάσεις στο επιθυμητό αποτέλεσμα εξαρτάται από τις θερμίδες που λαμβάνεις καθημερινά (τουλάχιστον 1200kcal) και φυσικά από την φυσική σου δραστηριότητα.

Αν υπολογίσουμε ότι χάνεις κατά μέσο όρο 2-4 κιλά το μήνα τότε σε 3 μήνες μπορείς να χάσεις 6-12 κιλά, προκειμένου να έχεις τη μέγιστη απώλεια σε λίπος, χωρίς να επιβαρύνεις το μεταβολισμό σου.

Απέφυγε τα ακραία διατροφικά σχήματα, που βασίζονται στη μονοφαγία και στην περιορισμένη πρόσληψη θερμίδων.

Βρες τη ΔΙΑΙΤΑ ORAC και ένα ενδεικτικό πρόγραμμα διατροφής!

Όσον αφορά στη διατροφή σου προσπάθησε να:

  • Κάνεις μικρά και συχνά γεύματα κατά τη διάρκεια της ημέρας
  • Καταναλώνεις 2 φορές όσπρια την εβδομάδα
  • Καταναλώνεις 1 φορά λαδερό την εβδομάδα
  • Καταναλώνεις 2 φορές ψάρι την εβδομάδα
  • Καταναλώνεις 2 φορές Κοτόπουλο την εβδομάδα
  • Καταναλώνεις 1 φορά ζυμαρικά ολικής αλέσεως την εβδομάδα
  • Προσλαμβάνεις αρκετά υγρά (νερό, τσάι, καφές, χυμός)
  • Καταναλώνεις γαλακτοκομικά με μειωμένα λιπαρά
  • Καταναλώνεις 2-3 ποτήρια πράσινο τσάι με διπλάσια περιεκτικότητα σε κατεχίνες.
  • Προτιμάς τα τρόφιμα ολικής αλέσεως.
  • Αυξήσεις τη φυσική σου δραστηριότητα Καθημερινά 30-40 λεπτά περπάτημα ή κάποιο είδος αθλήματος

Έφη Δέδε
Κλινικός Διαιτολόγος - Διατροφολόγος, BSc
Επιστημονική Υπεύθυνη ΛΟΓΩ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ, Άνω Λιόσια
Ιδρυτικό Μέλος Ελληνικής Διατροφολογικής Εταιρείας
dede @ logodiatrofis.gr

 Για περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το πρόβλημα σας, θα πρέπει να επισκεφτείτε κάποιον Διαιτολόγο - Διατροφολόγο!

ΛΟΓΩ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ

Κοινοποίηση άρθρου

0%