• Παρασκευή, 22 Μάρτιος 2019 | 22:18
Θέλω να χάσω κιλά ώστε να έχω μόνο μυική μάζα και όχι λίπος
Θέλω να χάσω κιλά ώστε να έχω μόνο μυική μάζα και όχι λίπος

ΟΙ ΕΙΔΙΚΟΙ της Ομάδας μας ΑΠΑΝΤΟΥΝ σε κάθε απορία σου

Ερώτηση: Καλησπερα, ειμαι 23 χρονων, ζυγιζω 63 κιλα και εχω υψος 1,69μ. Τα τελευταια δυο χρονια σταδιακα πηρα 5 κιλα, τα οποια θελω να χασω ωστε να εχω μονο μυικη μαζα και οχι λιπος. Για το λογο αυτο ξεκινησα να αθλουμαι 4 φορες τουλαχιστον την εβδομαδα και να κανω σωστη διατροφη (2 λιτρα νερο, δημητριακα ολικης, φρουτα, σαλατες, κρεας, οχι πολλα ζυμαρικα οχι γλυκα κτλ) ομως η ζυγαρια εχει σχεδον κολλησει εδω και 1 μηνα και εχω αποκτησει και λιγη κυτταριτιδα (αυτο ειναι το πιο περιεργο!!). Γιατι πιστευετε οτι συμβαινει αυτο και τι θα μου προτεινατε να κανω?? Κανω κατι λαθος?? Μηπως ο συνδυασμος των τροφων μου καθημερινα?? (Δυστυχως δεν επινα πολυ νερο παλαιοτερα και ενω παντα απο μικρη γυμναζομουν, τον τελευταιο χρονο ειχα σταματησει, εξου και τα κιλα!!)

Απάντηση: Καλησπέρα σας,Το σωματικό σας βάρος είναι φυσιολογικό (ΔΜΣ = 22,0) και σύμφωνα με την εξίσωση Hamwi το ιδανικό σας βάρος είναι  60kg. Επομένως, μια απώλεια 3 κιλών είναι ένας ρεαλιστικός και εφικτός στόχος. Σύμφωνα με όσα μας περιγράψατε είναι πολύ πιθανό να έχετε κατακράτηση υγρών και γιαυτό το λόγο έχει κολλήσει η ζυγαριά και έχετε παρατηρήσει κυτταρίτιδα στο σώμα σας. Οι μύες αποτελούνται από 75% νερό επομένως λόγω της άσκησης και της αυξημένης εφίδρωσης οι ανάγκες σας σε υγρά είναι περισσότερες. Αν η πρόσληψη υγρών δεν είναι επαρκής ο οργανισμός κάνει κατακρατήσεις.

Ακολουθήστε αυτές τις συμβουλές για να αυξήσετε την πρόσληψη υγρών : 

  • Πίνετε 8-10 ποτήρια νερό καθημερινά. Ένας έξυπνος τρόπος για να αυξήσετε την πρόσληψη νερού είναι να αγοράσετε ένα καλό μπουκαλάκι που θα το έχετε πάντα μαζί σας.
  • Πίειτε τσάι, χυμό φρούτων, καφέδες (π.χ. ελληνικός ή στιγμιαίος καφές), διότι έχουνε μεγάλη περιεκτικότητα σε νερό
  • Τέλος, στην ενυδάτωση σας συμβάλλουν και φρούτα-λαχανικά πλούσια σε νερό, όπως αγγούρι, ντομάτα, καρπούζι, πεπόνι κ.α

Τίνα Καραΐσκου
Διαιτολόγος – Διατροφολόγος, ΒSc
Επιστημονική Συνεργάτης της Ομάδας ΛΟΓΩ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ
karaiskou @ logodiatrofis.gr & tinakaraiskou @ gmail.com

Για περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το πρόβλημα σας,

θα πρέπει να επισκεφτείτε κάποιον Διαιτολόγο - Διατροφολόγο!

Ο ειδικός απαντά...

Κάνε και εσύ τη διατροφική σου ερώτηση

ΛΟΓΩ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ

Κοινοποίηση άρθρου

0%