• Σάββατο, 25 Μάιος 2019 | 08:23
Έχω κάνει θυρεοειδεκτομή εδώ και 4 χρόνια και δεν χάνω κιλά. Έχετε να μου προτείνετε κάτι;
Έχω κάνει θυρεοειδεκτομή εδώ και 4 χρόνια και δεν χάνω κιλά. Έχετε να μου προτείνετε κάτι;

ΟΙ ΕΙΔΙΚΟΙ της Ομάδας μας ΑΠΑΝΤΟΥΝ σε κάθε απορία σου

Έχω κάνει θυρεοειδεκτομή εδώ και 4 χρόνια. Ο θυρεοειδής μου είναι ρυθμισμένος. Γυμνάζομαι 4 φορές την εβδομάδα. Θέλω να χάσω 7-8 κιλά. Το πρωινό μου (κάθε μέρα) αποτελείται από βρώμη, μια χούφτα ανάλατους ξηρούς καρπούς και νερό (όχι γάλα). Για μεσημεριανό θα φάω πρωτεΐνη με σαλάτα και 2 φορές την εβδομάδα λαδερό. Το απογευματινό μου είναι ένα φρούτο και το βραδινό μου είναι τοστ με ψωμί ολικής, τυρί, γαλοπούλα. Είναι λάθος ότι χρησιμοποιώ τις ίδιες τροφές κάθε μέρα. Γιατί δεν έχω τα αποτελέσματα που θα ήθελα; Δεν χάνω κιλά, μόνο κάποιους πόντους. Έχετε να μου προτείνετε κάτι;

Η  θυρεοειδεκτομή επηρεάζει το σωματικό βάρος.

Οπωσδήποτε πρέπει να υπάρχει μια ισορροπημένη διατροφή καθώς και σωματική συστηματική άσκηση λόγω του χαμηλού  μεταβολισμού.  

Η βιταμίνη D και το σελήνιο συνιστώνται για χρήση σε ασθενείς με παθήσεις του θυρεοειδή. Πολλοί άνθρωποι που υποφέρουν από υποθυρεοειδισμό, έχουν ανεπάρκεια βιταμίνης D, η οποία είναι απαραίτητη για την καλή υγεία των οστών.

Η πρόσληψη βιταμίνης D με τη διατροφή (γαλακτοκομικά με χαμηλά λιπαρά, σκουμπρί, σαρδέλες, τόνος, κρόκος αβγού ή και μέσω συμπληρωμάτων), μπορεί να βοηθήσει και να διορθώσει αυτό το πρόβλημα.

Ταυτόχρονα το σελήνιο (δημητριακά, κρέας και ψάρι) είναι ένα απαραίτητο στοιχείο για την παραγωγή των ορμονών του θυρεοειδούς.

Οι επιλογές που κάνεις είναι καλές, απλά φρόντισε να μην τρως μεγάλη ποσότητα φαγητού και να καταναλώνεις φαγητά από όλες τις ομάδες (όσπρια, λαδερά, ζυμαρικά ολικής αλέσεως, καστανό ρύζι, πατάτες, κοτόπουλο, μοσχάρι, ψάρι)

Eπιπλέον, προσπάθησε: 

  • Να κάνεις μικρά και συχνά γεύματα κατά τη διάρκεια της ημέρας
  • Να αποφεύγεις τρόφιμα με αυξημένο γλυκαιμικό δείκτη, όπως γλυκά, λευκό ρύζι, ψωμί.
  • Να καταναλώνεις καθημερινά 2-3 μερίδες γαλακτοκομικών με μειωμένα λιπαρά
  • Να καταναλώνεις μέχρι 5 μερίδες φρούτων και λαχανικών την ημέρα.
  • Να καταναλώνεις 1,5-2lt υγρών ημερησίως (νερό, χυμοί, τσάι) για να ενεργοποιηθεί ο μεταβολισμός σου.
  • Τέλος, 30 λεπτά άσκηση ημερησίως είναι πολύ σημαντική σε αυτή τη περίπτωση.

Βιολέττα Τζεμολλάρι
Διαιτολόγος - Διατροφολόγος
Μέλος της Ομάδας Logodiatrofis.gr 
violettzemollari @ yahoo.com

Για περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το πρόβλημα σας,

θα πρέπει να επισκεφτείτε κάποιον Διαιτολόγο - Διατροφολόγο!

Ο ειδικός απαντά...

Κάνε και εσύ τη διατροφική σου ερώτηση

ΛΟΓΩ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ

Κοινοποίηση άρθρου

0%