• Κυριακή, 24 Μάρτιος 2019 | 23:17
Τι να κάνω για να χάσω τουλάχιστον 6-7 κιλά; Δώστε μου μια καλή δίαιτα!
Τι να κάνω για να χάσω τουλάχιστον 6-7 κιλά; Δώστε μου μια καλή δίαιτα!

ΟΙ ΕΙΔΙΚΟΙ της Ομάδας μας ΑΠΑΝΤΟΥΝ σε κάθε απορία σου

Ερώτηση : Γεια σας! Είμαι 12 χρονών, έχω βάρος 52 κιλά και ύψος 1,50. Τι να κάνω για να χάσω τουλάχιστον 6-7 κιλά; Δώστε μου μια καλή δίαιτα!

Απάντηση: Σύμφωνα με τις καμπύλες ανάπτυξης του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας, για κορίτσια ηλικίας έως 18 ετών ανάλογα με την ηλικία και το βάρος, βρίσκεσαι μεταξύ 50ης και 75ης εκατοστιαίας θέσης, αυτό σημαίνει πως το βάρος σου είναι φυσιολογικό, δηλαδή πάνω από το 50% των κοριτσιών της ηλικίας σου έχουν ίδιο βάρος με το δικό σου. Σχετικά με το ύψος σου βρίσκεσαι μεταξύ 25ης και 50ης εκατοστιαίας θέσης, που σημαίνει ότι είσαι ψηλότερη από το 25% των κοριτσιών της ηλικίας σου. Ο Δείκτης Μάζας Σώματός (Βάρος/Ύψος2) βρίσκεται στο 23,1 kg/m2, δηλαδή μέσα στα φυσιολογικά όρια. Απώλεια μεγαλύτερη των 6 κιλών δεν θα τη συστήναμε, καθώς μπορεί να επηρεάσει αρνητικά την ομαλή ανάπτυξή σου. Μια επιτυχημένη απώλεια βάρους προϋποθέτει ισορροπία, ποικιλία και μέτρο.

Ακολούθησε τα παρακάτω:

  • Να ξεκινάτε πάντα την ημέρα σας με ένα καλό πρωινό, όπως ημίπαχο γάλα με δημητριακά ολικής αλέσεως ή ημίπαχο γάλα με 2 φρυγανιές σικάλεως, μαλακή μαργαρίνη και μέλι.
  • Να κάνετε μικρά και συχνά γεύματα. Το  κάθε σας γεύμα να απέχει 3-3,5 ώρες από το επόμενο.
  • Ενδιάμεσα των γευμάτων σας μπορείτε  να καταναλώνετε φρούτα με ανάλατους ξηρούς καρπούς, ημίπαχο γιαούρτι ή γάλα, μπάρα δημητριακών ολικής αλέσεως, cream crackers σικάλεως με λίγο ημίπαχο τυρί, 1-2 μπισκότα χωρίς ζάχαρη.
  • Καταναλώστε 1-2 φορές την εβδομάδα ψάρια, 1-2 φορές όσπρια, 1-2  φορές λαχανικά, 1 φορά κόκκινο κρέας και 1 φορά ζυμαρικά ολικής αλέσεως.
  • Καταναλώστε  ένα ελαφρύ βραδινό, όπως τονοσαλάτα, κοτοσαλάτα, σαλάτα με βραστό αυγό, τοστ ή ότι είχατε για μεσημεριανό σε μικρότερη ποσότητα.
  • Αποφύγετε την κατανάλωση τροφίμων με πρόσθετη ζάχαρη, τηγανιτά, βαριές σάλτσες, μαγιονέζα και τρόφιμα τύπου fastfood.
  • Καταναλώστε καθημερινά 1,5-2 λίτρα υγρών (νερό, φυσικοί χυμοί φρούτων, ημίπαχο γάλα,).
  • Μη ξεχνάτε να αθλείστε! Ακόμα και ένα γρήγορο περπάτημα 30 λεπτά ημερησίως θα συμβάλλει σημαντικά στην επίτευξη του στόχου σας.

Kαλό είναι να επισκεφθείς έναν πτυχιούχο διατροφολόγο προκειμένου να σου σχεδιάσει ένα εξατομικευμένο πρόγραμμα διατροφής προσαρμοσμένο στις ιδιαίτερες ανάγκες της ηλικίας σου.

Όλγα Κριτσίνη
Διαιτολόγος - Διατροφολόγος 
Μέλος της Ομάδας Logodiatrofis.gr
Email: olgakrits@hotmail.com

Για περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το πρόβλημα σας,

θα πρέπει να επισκεφτείτε κάποιον Διαιτολόγο - Διατροφολόγο!

Ο ειδικός απαντά...

Κάνε και εσύ τη διατροφική σου ερώτηση

ΛΟΓΩ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ

Κοινοποίηση άρθρου

0%