• Κυριακή, 16 Ιούνιος 2019 | 20:25
Τι πρέπει να κάνω για να χάσω 50 κιλά; Τι πρέπει να κάνω για να χάσω 50 κιλά;

ΟΙ ΕΙΔΙΚΟΙ της Ομάδας μας ΑΠΑΝΤΟΥΝ σε κάθε απορία σου...

Ερώτηση: Καλησπέρα σας. Είμαι 17 ετών, 1,60 και 130 κιλά. Έχω δοκιμάσει τα πάντα αλλά δεν μπορώ να χάσω τα κιλά. Ό, τι χάνω τα ξαναπαίρνω αμέσως. Τι πρέπει να κάνω για να χάσω 50 κιλά και πόσο θα μου πάρει να τα χάσω;

Καλησπέρα Ε,

Σύμφωνα με τον Δείκτη Μάζα Σώματός σας, ο οποίος είναι 50,7 kg/m2 ανήκεις στη κατηγορία νοσογόνου παχυσαρκίας.

Οι επιπτώσεις της παχυσαρκίας στον ανθρώπινο οργανισμό είναι πολλές και σχετίζονται με σοβαρές ασθένειες όπως καρδιαγγειακά, σακχαρώδης διαβήτης και υπέρταση.

Αρχικά, θα πρέπει να υιοθετήσεις ένα πρότυπο σωστής και υγιεινής διατροφής που θα περιλαμβάνει όλες τις ομάδες τροφίμων και σε συγκεκριμένη εβδομαδιαία συχνότητα.

Τα κιλά που πρέπει να χάσεις απαιτούν υπομονή, ισχυρή θέληση και επιμονή καθώς θα πρέπει να υπάρχει μια αργή και σταδιακή απώλεια. O ιδανικός ρυθμός απώλειας βάρους ορίζεται στα 2-4 κιλά τον μήνα έτσι ώστε να επιτυγχάνεται μεγαλύτερη απώλεια λίπους.

Θα σου προτείνω κάποιες διατροφικές συμβουλές που μπορείς να ακολουθήσεις αλλά καλό θα ήταν να επισκεφτείς και έναν πτυχιούχο Διαιτολόγο-Διατροφολόγο, ο οποίος θα σε παρακολουθεί σε τακτική βάση και θα σου σχεδιάσει ένα εξατομικευμένο πρόγραμμα διατροφής.

  • Θα πρέπει λοιπόν να ξεκινάς την ημέρα σου με ένα πλούσιο πρωινό
  • Να κάνεις μικρά και συχνά γεύματα ανά 3-4 ώρες για να κάνει συνεχώς καύσεις ο οργανισμός σου
  • Να καταναλώνεις καθημερινά 5-6 μερίδες εποχιακά φρούτα και λαχανικά
  • Να καταναλώνεις καθημερινά 2-3 μερίδες ημίπαχων γαλακτοκομικών προϊόντων, οι οποίες αντιστοιχούν σε 1 ποτήρι γάλα 1,5%, σε 1 κεσεδάκι γιαούρτι 1,5% και σε 30 γρ. τυρί
  • Να προτιμάς την κατανάλωση προϊόντων ολικής αλέσεως όπως δημητριακά/ζυμαρικά ολικής, καστανό ρύζι και πολύσπορο ή ολικής ψωμί
  • Να καταναλώνεις 2 φορές την εβδομάδα λιπαρά ψάρια και όσπρια
  • Το κόκκινο κρέας να το καταναλώνεις 1 φορά την εβδομάδα σε αντίθεση με το λευκό που μπορείς και 2-3 φορές
  • Να συνοδεύεις πάντα τα κυρίως γεύματά σου με άφθονη σαλάτα εποχής
  • Να αποφεύγεις την κατανάλωση γλυκών, τηγανητών και λιπαρών τροφίμων γενικότερα
  • Μην ξεχνάς να καταναλώνεις καθημερινά 8-10 ποτήρια νερό ούτως ώστε να ενυδατώνεται και να λειτουργεί σωστά ο οργανισμός σου
  • Τέλος, μην ξεχνάς την άσκηση! 30-40 λεπτά καθημερινά φυσική δραστηριότητα θα σε τονώσει και θα συμβάλλει σημαντικά στην επίτευξη του στόχου σου

Χριστίνα Χαζίζα
Τελειόφοιτη Διαιτολόγος - Διατροφολόγος
Μέλος της Ομάδας Logodiatrofis.gr
Email: [email protected]

Για περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το πρόβλημα σας,

θα πρέπει να επισκεφτείτε κάποιον Διαιτολόγο - Διατροφολόγο!

Ο ειδικός απαντά...

Κάνε και εσύ τη διατροφική σου ερώτηση

ΛΟΓΩ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ

Κοινοποίηση άρθρου

0%