• Πέμπτη, 25 Απρίλιος 2019 | 08:53
Ποιες τροφές και διατροφή για μείωση των τριγλυκεριδίων;
Ποιες τροφές και διατροφή για μείωση των τριγλυκεριδίων;

ΟΙ ΕΙΔΙΚΟΙ της Ομάδας μας ΑΠΑΝΤΟΥΝ σε κάθε απορία σου...

Ποιες τροφές ή ποια διατροφή πρέπει να ακολουθήσω για μείωση μεγάλων ποσοστών τριγλυκεριδίων;

Τα τριγλυκερίδια είναι ένα είδος λιπιδίων που υπάρχει στο αίμα. Φυσιολογικά όρια είναι κάτω από 150 mg/dL.

Για να μειώσεις τα όρια των τριγλυκεριδίων κράτησε την πρόσληψη λίπους στο 30% των συνολικών θερμίδων.

Επέλεξε μια δίαιτα χαμηλή σε λιπαρά, ειδικά σε κορεσμένα λίπη. Απαραίτητα είναι τα καλά λίπη.

Κατανάλωσε ω-3 λιπαρά οξέα τα οποία θα βρεις στο σολομό, στο γαύρο, στη σαρδέλα, στη ρέγγα, στο σκουμπρί, στα καρύδια και στο λιναρόσπορο.

Για τη μείωση του κορεσμένου λίπους, θα πρέπει η διατροφή σου να περιλαμβάνει λαχανικά, φρούτα, ψωμί, δημητριακά, ρύζι, όσπρια και ζυμαρικά, καθώς και αποβουτυρωμένο γάλα και γιαούρτι, πουλερικά, ψάρια και άπαχο κρέας.

Επιπλέον η άσκηση αποτελεί ένα σημαντικό παράγοντα στη μείωση των τριγλυκεριδίων.

Πέννυ Αμπεσλίδου
Διαιτολόγος - Διατροφολόγος
Μέλος της Ομάδας Logodiatrofis.gr

Για περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το πρόβλημα σας,

θα πρέπει να επισκεφτείτε κάποιον Διαιτολόγο - Διατροφολόγο!

Ο ειδικός απαντά...

Κάνε και εσύ τη διατροφική σου ερώτηση

ΛΟΓΩ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ

Κοινοποίηση άρθρου

0%