Ειδήσεις

Μελομακάρονα ή κουραμπιέδες; (Debate) Τροφογνωσία

Ποιος ο νικητής στη μεγάλη μάχη των Χριστουγέννων;

Δίλημμα αποτελεί το πόσα μελομακάρονα ή κουραμπιέδες μπορούμε να καταναλώσουμε χωρίς να επιβαρυνθούμε με περιττά κιλά, καθώς επίσης και τι από τα δύο γλυκά είναι προτιμότερο να καταναλώνουμε.

Debate: Μελομακάρονα ή κουραμπιέδες;

Συνεπώς, στο ερώτημα «Μελομακάρονα ή κουραμπιέδες», νικητής είναι το μελομακάρονο χάρη στην υψηλή του περιεκτικότητα σε αντιοξειδωτικές βιταμίνες (C, E) και σε καλά λιπαρά.

Ωστόσο, και σε αυτήν την περίπτωση η ποσότητα που καταναλώνεται θα πρέπει να είναι μικρή (2-4 κομμάτια/εβδομάδα) στο πλαίσιο μίας ισορροπημένης διατροφής και ενός υγιεινού τρόπου ζωής.

Bonus Debate: Βασιλόπιτα τύπου κέικ ή βασιλόπιτα τύπου τσουρέκι;

Κοιτάζοντας τα παραπάνω στοιχεία οδηγούμαστε στο συμπέρασμα πως η βασιλόπιτα τύπου τσουρέκι είναι περισσότερο ωφέλιμη για τον οργανισμό μας από την βασιλόπιτα τύπου κέικ, αφού συνδυάζει την απόλαυση της γλυκιάς γεύσης με χαμηλότερη πρόσληψη θερμίδων, νατρίου και λιπαρών.

Γεωργία Καπώλη
Κλινικός Διαιτολόγος – Διατροφολόγος, MSc
Επιστημονική Διευθύντρια ΑΠΙΣΧΝΑΝΣΙΣ – ΛΟΓΩ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ, Νεμέα Κορινθίας
Αντιπρόεδρος Ελληνικής Διατροφολογικής Εταιρείας
kapoli @ logodiatrofis.gr

Δείτε επίσης

Στιγμιαίος καφές: Σύμμαχος στο αδυνάτισμα!

Στιγμιαίος καφές: Σύμμαχος στο αδυνάτισμα!

Ο στιγμιαίος καφές αποτελεί ένα από τα δημοφιλέστερα ροφήματα, που οι περισσότεροι από εμάς επιλέγουμε να ξεκινήσουμε τη μέρα μας και καταναλώνεται από ένα ευρύ φάσμα ηλικιών με τη μορφή είτε ζεστού (νες) είτε κρύου ροφήματος (φραπέ).!

Φροντίδα

Παιδί

Ο φορέας

Η εταιρεία