• Τρίτη, 16 Ιούλιος 2019 | 15:52
Υπάρχει τρόπος να χαθεί το τοπικό λίπος, χωρίς να χάσω από το υπόλοιπο σώμα; Υπάρχει τρόπος να χαθεί το τοπικό λίπος, χωρίς να χάσω από το υπόλοιπο σώμα;

ΟΙ ΕΙΔΙΚΟΙ της Ομάδας μας ΑΠΑΝΤΟΥΝ σε κάθε απορία σου...

Ερώτηση: Γεια σας! Είμαι 35 χρονών, έχω ύψος 1,60 και ζυγίζω 52 κιλά. Έχω αδύνατο κορμό, όμως έχω τα γνωστά ψωμάκια στην περιφέρεια. Προσπαθώ να τρώω σωστά, αποφεύγοντας τα πολλά λιπαρά. Επίσης πηγαίνω γυμναστήριο 1-2 φορές την εβδομάδα. Όταν χάνω 1-2 κιλά, αυτό που καταφέρνω είναι να φαίνεται η διαφορά στο πρόσωπο. Υπάρχει τρόπος να χαθεί το τοπικό λίπος, χωρίς να χάσω από το υπόλοιπο σώμα; Ευχαριστώ πολύ.

Καλησπέρα,

Το βάρος σου βρίσκεται σε φυσιολογικά επίπεδα, οπότε συστήνεται η συντήρησή του. Προκειμένου να καταπολεμήσεις το τοπικό λίπος είναι σημαντικό να εντάξεις καθημερινά ή 3-4 φορές εβδομαδιαία φυσική δραστηριότητα και να υιοθετήσεις σωστές διατροφικές συνήθειες, καθώς πρέπει να καλύπτεις τις ανάγκες σου σε θρεπτικά συστατικά.

Μικρά συχνά γεύματα, ενδιάμεσα σνακ χαμηλού γλυκαιμικού δείκτη (ανάλατοι ξηροί καρποί, ημίπαχα γαλακτοκομικά) και τρόφιμα από όλες τις ομάδες συμπληρώνουν το παζλ ενός ισορροπημένου διαιτολογίου.

Tροφές συμβάλλουν με θετικό τρόπο στην καύση λίπους: Mαύρα φασόλια, πράσινο τσάι, δημητριακά ολικής άλεσεως, αβοκάντο, σολομός, , γιαούρτι 2%, μπρόκολο, αχλάδια, μπανάνες, κρασί, βατόμουρα.

Νερό!: Βοηθάει στην αποβολή τοξινών και στην ενεργοποιήση του μεταβολισμού: Είναι ο πολυτιµότερος σύµµαχός σου στην προσπάθεια για απώλεια βάρους, και ιδιαίτερα του τοπικού πάχους, γιατί βοηθάει στην καταπολέμηση της κατακράτησης υγρών.

Πράσινο τσάι: Οι ευεργετικές ιδιότητες του τσαγιού και η ιδιότητά του να διεγείρει τις καύσεις και την οξείδωση του λίπους οφείλονται στην υψηλή περιεκτικότητά του σε κατεχίνες οι οποίες είναι ισχυρές αντιοξειδωτικές ουσίες.

Περιόρισε το αλάτι και τις κρυφές πηγές αλατιού (μουστάρδα, κέτσαπ, έτοιμα dressing, αλλαντικά, παστά κ.α.), καθώς αυξάνουν την κατακράτηση υγρών και εμποδίζουν την καύση του λίπους.

Απόφυγε το κάπνισμα και το αλκοόλ. Η νικοτίνη και η καφεΐνη αυξάνουν την κατακράτηση υγρών, ενώ το αλκοόλ παρέχει στον οργανισμό σου «κενές» θερμίδες (χωρίς θρεπτική αξία) και αποθηκεύεται σαν λίπος.

Προτίμησε τροφές με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη , αφού αυτές φαίνεται ότι όχι µόνο µειώνουν το ρυθµό της λιπογένεσης αλλά επιπλέον ευνοούν και τη λιπόλυση (τη διαδικασία που οδηγεί στην καύση λίπους για την παραγωγή ενέργειας). Τέτοιες είναι το ψωµί/δημητριακά/ζυμαρικά ολικής άλεσης, το γάλα και τα περισσότερα φρούτα και λαχανικά.

Γυμνάσου περισσότερο: Η γυμναστική είναι απαραίτητη εάν θέλεις να σμιλέψουν οι γλουτοί σου. Η αεροβική γυμναστική βοηθάει προς αυτή την κατεύθυνση ενώ μπορείς να δοκιμάσεις και άλλες ασκήσεις που γυμνάζουν το κάτω μέρος του σώματος όπως ποδήλατο, καθίσματα, περπάτημα , τζόκινγκ.

Μαριαλένα Γαλανού
Διαιτολόγος - Διατροφολόγος
Μέλος της Ομάδας Logodiatrofis.gr
Email: [email protected]

Για περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το πρόβλημα σας,

θα πρέπει να επισκεφτείτε κάποιον Διαιτολόγο - Διατροφολόγο!

Ο ειδικός απαντά...

Κάνε και εσύ τη διατροφική σου ερώτηση

ΛΟΓΩ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ

Κοινοποίηση άρθρου

0%