• Τετάρτη, 17 Ιούλιος 2019 | 21:29
Θα ήθελα τη βοήθειά σας για να μπορέσω να σταματήσω την λαιμαργία μου Θα ήθελα τη βοήθειά σας για να μπορέσω να σταματήσω την λαιμαργία μου

ΟΙ ΕΙΔΙΚΟΙ της Ομάδας μας ΑΠΑΝΤΟΥΝ σε κάθε απορία σου...

Ερώτηση: Καλησπέρα σας! Θα ήθελα τη βοήθειά σας για να μπορέσω να σταματήσω την λαιμαργία που έχω χρόνια και δεν μπορώ να ισορροπήσω την διατροφή μου. Η ομάδα αίματος μου είναι ΑΒ. Επίσης θέλω την βοήθεια σας ώστε να ξεπεράσω τον φόβο της πείνας... Τρελαίνομαι όταν με πιάνει το αίσθημα της πείνας. Πείτε ορισμένα τρικ για να αλλάξει το μυαλό μου.

Αγαπητή Σοφία,

  • Αρχικά, βάλε ως στόχο να χάνεις 1-2 κιλά την εβδομάδα δίχως να παραλείψεις κάποια ομάδα τροφίμων. Ένα από τα μεγαλύτερα λάθη που κάνουν οι περισσότεροι είναι να στρέφονται σε εξαντλητικές δίαιτες ή δίαιτες express. Με αυτό τον τρόπο το μόνο που καταφέρνουν είναι να ρίχνουν το μεταβολισμό τους σε χαμηλότερα επίπεδα. Πρέπει να επιλέγεις να καταναλώνεις τροφές οι οποίες είναι όσο πιο κοντά γίνεται στην φυσική τους μορφή.
  • Αν δεν μπορείς να αντισταθείς στη γλυκιά γεύση προτίμησε κάποιο γλύκισμα με χαμηλές θερμίδες όπως μαύρη σοκολάτα με ξηρούς καρπούς, μπάρες δημητριακών ολικής αλέσεως, ζελέ χωρίς ζάχαρη, ρυζογκοφρέτες με μέλι ή ταχίνι, γιαούρτι με μέλι, φρούτο, ξηρούς καρπούς και κανέλα. Τέλος αντί για ζάχαρη μπορείς να χρησιμοποιείς το μέλι. Επίσης, καλό είναι όπου η ζάχαρη είναι απαραίτητη να προτιμάτε ακατέργαστη.
  • Το εβδομαδιαίο πρόγραμμα πρέπει να αποτελείται από 2 μερίδες ψάρι, 1 μερίδα κοτόπουλο, 2 μερίδες όσπρια, 1 μερίδα ζυμαρικά ολικής αλέσεως. Το κόκκινο κρέας είναι καλό να καταναλώνεται 1 φορά στις 15 μέρες.
  • Να εντάξεις στη διατροφή σου τις φυτικές ίνες (φρούτα, λαχανικά, όσπρια, ξηρούς καρπούς δημητριακά ολικής). Καταναλώνοντας φυτικές ίνες, ίσως να πετύχεις πιο εύκολα μείωση του βάρους σου, αφού οι φυτικές ίνες σε χορταίνουν περισσότερο επιβραδύνοντας την απορρόφηση της τροφής, καθυστερώντας έτσι το επόμενο γεύμα.
  • Να τρως κάθε 3 ώρες και ποτέ να μην μένεις πολλές ώρες νηστική και να μειώσεις την τάση σου να τσιμπολογάς.
  • Εάν θέλεις αποτελεσματικό αδυνάτισμα στην περιφέρεια πρέπει να πίνεις πολύ νερό. Το νερό ενεργοποιεί τον μεταβολισμό, παρασύρει τις τοξίνες και τις αποβάλει μέσω της διούρησης. Σίγουρα γνωρίζεις ότι οι τοξίνες δημιουργούν την γνωστή κατακράτηση. Είναι απαραίτητο να πίνεις τουλάχιστον 1,5 λίτρα νερό την ημέρα. Επιπλέον, τα βότανα θα σε βοηθήσουν στο αδυνάτισμα στα μπούτια  (το πράσινο τσάι, η λουίζα, η τσουκνίδα).
  • Επιπλέον, μην τρως μπροστά στην τηλεόραση, διότι με αυτό τον τρόπο καταναλώνεις περισσότερες θερμίδες. Μην τρως στο πόδι και αφοσιώσου στο γεύμα σου. Κάθισε στο τραπέζι σου και απολαύσε το φαγητό σου με ηρεμία.
  • Γυμνάσου. Kάνε αερόβιο ή Pilates. Ακόμη και αν δεν μπορείς να γραφτείς σε κάποιο γυμναστήριο, μπορείς πολύ εύκολα να γυμναστείς στο σπίτι ή ακόμη και να περπατήσεις. Οπότε φόρα τα αθλητικά σου παπούτσια και ξεκίνα!

Μαριαλένα Γαλανού
Διαιτολόγος - Διατροφολόγος
Μέλος της Ομάδας Logodiatrofis.gr
Email: [email protected]

Για περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το πρόβλημα σας,

θα πρέπει να επισκεφτείτε κάποιον Διαιτολόγο - Διατροφολόγο!

Ο ειδικός απαντά...

Κάνε και εσύ τη διατροφική σου ερώτηση

ΛΟΓΩ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ

Κοινοποίηση άρθρου

0%