• Τετάρτη, 22 Μάιος 2019 | 10:08
Θελω να χάσω 10 κιλά . Μπορείτε να μου στείλετε μια διατροφή;
Θελω να χάσω 10 κιλά . Μπορείτε να μου στείλετε μια διατροφή;

ΟΙ ΕΙΔΙΚΟΙ της Ομάδας μας ΑΠΑΝΤΟΥΝ σε κάθε απορία σου...

Ερώτηση: Θελω να χάσω 10 κιλά . Μπορείτε να μου στείλετε μια διατροφή σας παρακαλώ πολυ; Και μετα θα σας επισκεφθω.

 Καλησπέρα,

Εφόσον δεν αναφέρεις την ηλικία σου και το βάρος σου δεν γνωρίζουμε εάν είναι απαραίτητη η απώλεια βάρους. Βέβαια παρακάτω θα σου προτείνουμε κάποιες διατροφικές συμβουλές που σίγουρα θα σε βοηθήσουν όχι μόνο να χάσεις βάρος αλλά και στη βελτιστοποίηση των διατροφικών συνηθειών και της υγείας σου.

Ξεκίνα με το σκεπτικό πως θα πρέπει να εντάξεις στην καθημερινότητά σου μια υγιή και ισορροπημένη διατροφή, κάνοντας την υγιεινή διατροφή τρόπο ζωής!

Ένα ισορροπημένο πρόγραμμα διατροφής περιλαμβάνει τρόφιμα από όλες τις ομάδες τροφίμων σε συγκεκριμένη συχνότητα εβδομαδιαία.

  •  Ξεκίνα πάντα με ένα πλούσιο πρωϊνό! Ένα καλό πρωϊνό πρέπει να παρέχει το ¼ των ημερήσιων αναγκών σε ενέργεια και θρεπτικά συστατικά. 
  •  Το σημαντικότερο είναι να πίνεις πολύ νερό, τουλάχιστον 1,5 λίτρο την ημέρα ακόμα και πράσινο τσάι, ρόφημα κρόκου Κοζάνης ή φυσικούς χυμούς φρούτων, για ενυδατώνεις τον οργανισμό σου.
  •  Να ξεκινάς το γεύμα σου καταναλώνοντας πρώτα τη σαλάτα.
  •  Να επιλέγεις ελαιόλαδο στην καθημερινότητα σου σε ποσότητες 2-3 κ.σ. ημερησίως, είναι ένα εκλεκτό προϊόν αλλά δεν πρέπει να το παρακάνουμε.
  •  Λέμε ναι στους ξηρούς καρπούς καθημερινά, διότι 30 γραμμάρια  (π.χ. αμύγδαλα, καρύδια) είναι αρκετή για να καλύψει τις βασικές θρεπτικές ανάγκες σου και να προάγουν στην απώλεια λίπους. Είναι ένα υγιεινό σνακ όπου μπορείς να το συνδυάσεις με γιαούρτι, φρούτα ακόμα και στη σαλάτα σου. Καλό θα ήταν να τους επιλέγεις ανάλατους.
  •  Κατανάλωσε 2-3 μερίδες γαλακτοκομικών καθημερινά. Το γάλα, το γιαούρτι και το τυρί παρέχουν πολλά οφέλη στην υγεία και συμβάλουν στην ανάπτυξη των οστών.
  •  Κατανάλωσε άφθονα φρούτα και λαχανικά εποχής, 5-7 μερίδες καθημερινά. Αποτελούνται σε μεγάλο ποσοστό από νερό και συμβάλουν στην ενυδάτωση του οργανισμού.
  •  Κατανάλωσε 1-2 φορές την εβδομάδα ψάρι, αποτελεί απαραίτητη και πολύτιμη διατροφική επιλογή. Επίσης προτίμησε το λευκό κρέας (γαλοπούλα, κοτόπουλο) αντί για κόκκινο (μοσχάρι, χοιρινό, αρνί, κατσίκι) και απόφυγε το επεξεργασμένο κρέας (λουκάνικα, σαλάμια, μπέικον) έχουν πολλά συντηρητικά και μεγάλες ποσότητες αλατιού.
  •  Κατανάλωσε άφθονες φυτικές ίνες μέσα στη μέρα σου, είναι το "κλειδί" για την απώλεια βάρους διότι δημιουργούν εύκολα κορεσμό. Φυτικές ίνες θα βρεις σε φρούτα/λαχανικά εποχής,σε δημητριακά ολικής άλεσης (βρώμη, κριθάρι, σίκαλη, κουάκερ), στους ξηρούς καρπούς και στα όσπρια.
  •  Μην παραλείπεις το βραδινό σου γεύμα! Προτίμησε κάτι ελαφρύ όπως μια τονοσαλάτα, ομελέτα με ποικιλία λαχανικών, φρουτοσαλάτα με γιαούρτι άπαχο και ξηρούς καρπούς.
  •  Συνιστάται τουλάχιστον 30-45 λεπτά ημερησίως ενασχόληση με κάποιο άθλημα, γυμναστήριο ή περπάτημα ανάλογα με το χρόνο σου, θα συμβάλει σημαντικά στην επίτευξη του στόχου σου.

Μαριαλένα Γαλανού
Διαιτολόγος - Διατροφολόγος
Μέλος της Ομάδας Logodiatrofis.gr
Email: [email protected]

Για περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το πρόβλημα σας,

θα πρέπει να επισκεφτείτε κάποιον Διαιτολόγο - Διατροφολόγο!

Ο ειδικός απαντά...

Κάνε και εσύ τη διατροφική σου ερώτηση

ΛΟΓΩ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ

Κοινοποίηση άρθρου

0%