• Τρίτη, 23 Ιούλιος 2019 | 20:37
Δεν μπορώ να χάσω 7- 8 κιλά που θέλω, μπορείτε να μου προτείνετε κάποια διατροφή; Δεν μπορώ να χάσω 7- 8 κιλά που θέλω, μπορείτε να μου προτείνετε κάποια διατροφή;

ΟΙ ΕΙΔΙΚΟΙ της Ομάδας μας ΑΠΑΝΤΟΥΝ σε κάθε απορία σου...

Ερώτηση: Ήμουν 100 κιλά έφτασα 64 κιλά, από τον Νοέμβριο δεν μπορώ να χάσω τα 7- 8 κιλά που θέλω είμαι 1.58 σε ύψος μπορείτε να μου προτείνετε κάποια διατροφή; Ευχαριστώ πολύ.

Αγαπητή Ν.,

O Δείκτης Μάζας Σώματός σου είναι 25,6 kg/m2 που σημαίνει ότι ανήκεις στα όρια του υπέρβαρου καθώς τα όρια είναι 25-29,9 kg/m2.

Είναι πολύ θετικό που κατάφερες να χάσεις τόσα κιλά, παρόλα αυτά ελπίζω να σε βοηθήσω δίνοντας σου κάποιες χρήσιμες συμβουλές και κάποια διατροφή προκειμένου να χάσεις τα κιλά που θες καταφέρνοντας έτσι να φτάσεις στα φυσιολογικά όρια και να βελτιστοποιήσεις τις διατροφικές σου συνήθειες και φυσικά την υγεία σου.

Θα πρέπει να ακολουθήσεις ένα συγκεκριμένο πρόγραμμα διατροφής που να περιλαμβάνει τρόφιμα από όλες τις ομάδες τροφίμων σε συγκεκριμένη συχνότητα εβδομαδιαία.

  • Συγκεκριμένα, θα πρέπει να ξεκινάς τη μέρα σου με ένα πλούσιο πρωινό, το οποίο να περιλαμβάνει  1 ποτήρι γάλα με 1, 5 % λιπαρά, 4 κουταλιές της σούπας δημητριακά ολικής άλεσης, κανέλα και 1 φρούτο.
  • Να καταναλώνεις μικρά και συχνά γεύματα χαμηλών θερμίδων όπως (μπάρες δημητριακών ολικής αλέσεως, φρούτα, χυμοί, γιαούρτι 2%, cream-crackers σίκαλης, ανάλατοι ξηροί καρποί, ρυζογκοφρέτες).
  • Το μεσημεριανό σου γεύμα θα πρέπει να περιλαμβάνει κοτόπουλο/ψάρι με ρύζι/πατάτες ,4-6 ελιές, άφθονη σαλάτα, τυρί και 1 φέτα ψωμί ολικής άλεσης.
  • Το βραδινό σου γεύμα να φροντίσεις να είναι ελαφρύ όπως τονοσαλάτα/γιαούρτι 2% με ανάλατους ξηρούς καρπούς/ομελέτα με λαχανικά/φρουτοσαλάτα.
  • Να πίνεις καθημερινά 8-10 ποτήρια υγρών (νερό, χυμοί, ημιάπαχο γάλα, ελληνικός ή στιγμιαίος καφές, ρόφημα κρόκου κοζάνης, τσάι) για να ενυδατώνεις τον οργανισμό σου.
  • Να επιλέγεις ελαιόλαδο στην καθημερινότητα σου σε ποσότητες 2-3 κ.σ. ημερησίως καθώς περιέχει μονοακόρεστα λιπαρά οξέα που προστατεύουν από την εμφάνιση διαφόρων νοσημάτων.
  • Να καταναλώνεις 30 γραμμάρια ανάλατους ξηρούς καρπούς καθημερινά καθώς προάγουν την απώλεια λίπους.
  • Να καταναλώνεις άφθονες φυτικές ίνες γιατί δημιουργούν εύκολα κορεσμό.
  • Να εντάξεις στην καθημερινότητά σου ή 3-4 φορές την εβδομάδα για 30-45 λεπτά αερόβια άσκηση καθώς θα συμβάλει σημαντικά στην επίτευξη του στόχου σου.

Εδώ θα βρεi ένα ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ: https://logodiatrofis.gr/diaita-orac/antioxeidwtikh-diatrofh-orac-grhgorakh

Χριστίνα Χαζίζα
Τελειόφοιτη Διαιτολόγος - Διατροφολόγος
Μέλος της Ομάδας Logodiatrofis.gr
Email: [email protected]

Για περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το πρόβλημα σας,

θα πρέπει να επισκεφτείτε κάποιον Διαιτολόγο - Διατροφολόγο!

Ο ειδικός απαντά...

Κάνε και εσύ τη διατροφική σου ερώτηση

ΛΟΓΩ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ

Κοινοποίηση άρθρου

0%