• Κυριακή, 19 Μάιος 2019 | 17:28
Έχω χρόνια πρόβλημα με τα κιλά μου. Πάντα γιογιο!
Έχω χρόνια πρόβλημα με τα κιλά μου. Πάντα γιογιο!

ΟΙ ΕΙΔΙΚΟΙ της Ομάδας μας ΑΠΑΝΤΟΥΝ σε κάθε απορία σου...

Ερώτηση: Έχω χρόνια πρόβλημα με τα κιλά μου! Πάντα γιογιο!! Έχανα 5 κιλά έπαιρνα 7 με αποτέλεσμα να έχω φτάσει 89 κιλά με ύψος 1.63 .Κάνω διατροφή χάνω 14 κιλά και τώρα αρχίζω να τα ξαναπαίρνω και είμαι στην προ εμμηνόπαυση 51 χρονών. Τι να κάνω για να σταθεροποιήσω τα κιλά μου; Δεν αντέχω άλλο! Άσε που επηρεάζομαι ψυχολογικά .

Καλησπέρα Α.,

Το γεγονός ότι βρίσκεσαι σε προ εμμηνοπαυσιακό στάδιο  δηλώνει πως στο σώμα σου συμβαίνουν πολλές ορμονικές αλλαγές που μπορεί να αυξήσουν το αίσθημα της πείνας και παράλληλα να σου προσθέσουν παραπάνω κιλά  καθώς ο μεταβολισμός επιβραδύνεται .

  • Φρόντισε να προσλαμβάνεις τρόφιμα πλούσια σε ασβέστιο, που βοηθά στην υγεία και καλή λειτουργία των οστών,  μειώνει τις εξάψεις και βρίσκεται στα γαλακτοκομικά προϊόντα, στους ξηρούς καρπούς, στα πράσινα φυλλώδη λαχανικά και σε λιπαρά ψάρια.
  • Μην ξεχνάς να ενυδατώνεις τον οργανισμό σου. Κατανάλωσε τουλάχιστον 8-10 ποτήρια υγρών καθημερινά.
  • Απέφυγε την κατανάλωση τροφίμων με υψηλή περιεκτικότητα σε ζάχαρη και περιόρισε το αλάτι .
  • Κατανάλωσε προϊόντα ολικής άλεσης, τα οποία βοηθούν στην καλή λειτουργία του εντέρου και αυξάνουν την αίσθηση του κορεσμού.
  • Αντικατέστησε τα λιπαρά τρόφιμα με προϊόντα χαμηλά σε λιπαρά και λιγότερες θερμίδες και παράλληλα αύξησε την κατανάλωση φρούτων και λαχανικών .

Για να περιορίσεις την κατάθλιψη  που είναι συχνό φαινόμενο πριν και κατά τη διάρκεια της εμμηνόπαυσης , προτίμησε τροφές πλούσιες σε  Ω-3 λιπαρά οξέα, φυλλικό οξύ και βιταμίνη D, όπως είναι  το πορτοκάλι , τα πράσινα λαχανικά ,ο λιναρόσπορος, , τα λιπαρά ψάρια , οι αναποφλοίωτοι σπόροι, τα εμπλουτισμένα γαλακτοκομικά προϊόντα και η μαλακή μαργαρίνη.

Ο  σίδηρος είναι απαραίτητος στην εμμηνόπαυση και βρίσκεται στο κόκκινο κρέας, στα όσπρια, στο σπανάκι και στα δημητριακά.

Συνδύασε μια ισορροπημένη διατροφή με  παράλληλη φυσική δραστηριότητα 30- 40 λεπτών η οποία θα σε βοηθήσει να σταθεροποιήσεις το βάρος σου.

Δάφνη Γκούμα
Διαιτολόγος - Διατροφολόγος
Μέλος της Ομάδας Logodiatrofis.gr
Email: [email protected]ail.com

Για περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το πρόβλημα σας,

θα πρέπει να επισκεφτείτε κάποιον Διαιτολόγο - Διατροφολόγο!

Ο ειδικός απαντά...

Κάνε και εσύ τη διατροφική σου ερώτηση

ΛΟΓΩ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ

Κοινοποίηση άρθρου

Σχετικά άρθρα

0%