• Σάββατο, 20 Ιούλιος 2019 | 04:21
Δεν με απασχολεί ο χρόνος που χάσω τα κιλά, απλώς θέλω να είμαι υγιής Δεν με απασχολεί ο χρόνος που χάσω τα κιλά, απλώς θέλω να είμαι υγιής

ΟΙ ΕΙΔΙΚΟΙ της Ομάδας μας ΑΠΑΝΤΟΥΝ σε κάθε απορία σου...

Καλησπέρα σας, είμαι 18 χρόνων, 1.76 και 70 κιλά, θέλω να φτάσω στα 59-60 κιλά, δεν με απασχολεί ο χρόνος που θα τα χάσω απλώς θέλω να είμαι υγιής. (Έκανα διατροφή-γυμναστική από τον Ιανουάριο έως τώρα κι έχασα 4 κιλά) θέλω να μου πείτε και τις δικές σας συμβουλές!

Σύμφωνα με τα στοιχεία που μας έδωσες ο Δείκτης Μάζας Σώματός σου βρίσκεται στο 22,6 που σημαίνει ότι ανήκεις στην κατηγορία του φυσιολογικού.

Παρ’ όλα αυτά όμως μπορείς να χάσεις λίγα κιλά ακόμα. Παρακάτω σου δίνω κάποιες συμβουλές έτσι ώστε να ξεκινήσεις ένα ισορροπημένο πρόγραμμα διατροφής :

  • Αρχικά θα πρέπει να καταναλώνεις τρόφιμα από όλες τις ομάδες τροφίμων και σε συγκεκριμένη ποσότητα και συχνότητα ανά εβδομάδα (φρούτα, λαχανικά, γαλακτοκομικά, κρέας, δημητριακά ).
  • Να ξεκινάς πάντα τη μέρα σου με ένα καλό πρωινό, το οποίο θα σου δώσει την απαραίτητη ενέργεια για να συνεχίσεις τη μέρα σου και θα σε κρατάει χορτάτη .
  • Δώσε σημασία στα φρούτα και τα λαχανικά που είναι πλούσια σε βιταμίνες και θρεπτικά συστατικά ! Κατανάλωνε 4-5 μερίδες καθημερινά .
  • Κάνε μικρά και συχνά γεύματα! Προσπάθησε να μένεις πάνω από 3 ώρες νηστική. Να ξεκινάς πρώτα με τη σαλάτα !
  • Κατανάλωσε 2 φορές την εβδομάδα ψάρι, 1φορά κόκκινο κρέας ,2 φορές όσπρια και 1 φορά ζυμαρικά και δημητριακά.
  • Πίνε 8-10 ποτήρια νερό την ημέρα έτσι ώστε να διατηρείς ενυδατωμένο τον οργανισμό σου.
  • Προσπάθησε να αποφεύγεις το αλάτι διότι προκαλεί κατακράτηση !Δοκίμασε να το αντικαταστήσεις με κάποια μπαχαρικά η μυρωδικά που ενισχύουν τη γεύση .
  • Απέφυγε την κατανάλωση λιπαρών και γλυκών τροφών οι οποίες σου προσδίδουν θερμίδες και όχι θρεπτικά συστατικά .Αν έχεις όρεξη για γλυκό, προτίμησε μαύρη σοκολάτα ή ανάλατους ξηρούς καρπούς ή φρούτα με 1 κ.γ. μέλι .
  • Γυμνάσου! 30-40 λεπτά καθημερινής άσκησης συμβάλλουν στην απώλεια βάρους, στην κατανομή του λίπους στο σώμα ,ενώ τονώνουν τον οργανισμό και βοηθούν στην πρόληψη νοσημάτων.

Εδώ θα βρείτε ένα ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ

Δάφνη Γκούμα
Διαιτολόγος - Διατροφολόγος
Μέλος της Ομάδας Logodiatrofis.gr
Email: [email protected]

Για περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το πρόβλημα σας,

θα πρέπει να επισκεφτείτε κάποιον Διαιτολόγο - Διατροφολόγο!

Ο ειδικός απαντά...

Κάνε και εσύ τη διατροφική σου ερώτηση

ΛΟΓΩ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ

Κοινοποίηση άρθρου

0%